Buradasınız: Ana Sayfa > Melodika Notaları > çağrı şarkısı


çağrı şarkısı

6.sınıf çağrı şarkısının ( haydi gelin birlikte ) flüt notaları aşağıdaki gibidir.Notaları melodika,org,flüt ile çalabilirsiniz.

 

çağrı şarkısı

çağrı şarkısı

A

Do do sol sol la la sol , mi mi fa re mi fa sol
Do do sol sol la la sol , mi mi fa re sol sol do

B
Mi mi fa re sol sol sol , mi mi fa re la la sol
Mi mi fa re sol sol sol , mi fa re re sol sol do

A

Do do sol sol la la sol , mi mi fa re mi fa sol
Do do sol sol la la sol , mi mi fa re sol sol do

Çağrı şarkısını melodika ile çalabilirsiniz.Ritminde hata yapmamak için notalarını süresine uygun olarak okumayı unutmayım.

Etiketler: , , , , , , , , , ,


Bir müzik aleti çalmak çocuklarda hafızayı ve zekayı geliştiriyor.Bilim adamları müzik aleti çalmanın beynin sol tarafını güçlendirdiğini tespit etti.Müzik eğitimi almış çocukların öğrendikleri bilgilerin,daha fazlasını hatırlamalarını sağladığı belirtildi.Siz de kendinize ya da çocuğunuza müzik aleti almak isterseniz bizden ön bilgi alabilirsiniz.Lütfen bizimle iletişime geçin




Bu siteyi beğendiysen : FaceBook ta paylaş


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

27 Responses to “çağrı şarkısı”

  1. ayşe diyor ki:

    hiç güzel degil igrenç bir site hiç birşey bulamadım hiçbirşey açılmıyor ben hiç sevmedim bu siteyiş

  2. derrin diyor ki:

    üff bu site iğrenç hiçbişi bulanamıyor sınavım salıya ne yapazağım notoları koyun dedi yani mi sol die ama siz müzik kitabındakinin aynısını kkoymuşsun çok şğrenç bi site müzik kitabı bizdede var ve oradan da baqarız iğrenç bi site

  3. su diyor ki:

    hiç beğenmedim göstermiyo derine katılıyorum kitaptan bakabiliriz

  4. Directioner diyor ki:

    Bence gayet hoş bizi notaları çıkartmaktan kurtardıı :D Asdfghjkl *-*

  5. nigar baydar diyor ki:

    biraz aşşağıdavar suya katılıyoru çok güzel su hangi okula gidiyon su

  6. aleyna diyor ki:

    notarın yerini flütte bilmiyorsan ne yapalım gayet hoş acık herşey cok cala cala güzel calabilirsiniz

  7. sevim özdemir diyor ki:

    neden çağrı şarkısı flüt ile çalınışı yok.

  8. enes diyor ki:

    Süperrrrrrrrr benceeeeeeeee :D

  9. yavuz diyor ki:

    bi türlü çalamıyorum

  10. yavuz diyor ki:

    Allah’ım yardım et

  11. yavuz diyor ki:

    öğrenmeye başladım

  12. çağatay diyor ki:

    herşey için teşekkürler istediğimi buldum :)

  13. şilan diyor ki:

    BENCE HARİKA ÇALA BİLEN ÇALAR BOŞUNA SİTEYE SUÇ ATMAYIN ÇALAMIOSANIZSİZİN SORUNUNUZ

  14. şilan diyor ki:

    HARİKA BENCE :D

  15. sude diyor ki:

    bence site güzel müzik kitabimdaki çağrı şarkısının notalarını buldummmmm şilan sana katılıyorum

  16. reis diyor ki:

    dehşet

  17. hyl diyor ki:

    valla 100 bekliyorum :)

  18. berkaar diyor ki:

    xooook süper

  19. müzikçi diyor ki:

    bence gayet iyi çünkü benim çalmamda çok yardımcı oluyor;):)):

  20. ALP diyor ki:

    Çok güzel bir site şarkıyı bilmiyordum hemen öğrendim…Hem deftere nota yazma derdide yok ;)

  21. Onur diyor ki:

    Ben siz anlamıyorsunuz anlayana güzel anlamayan başka sayfaya baksın boşun güzel değil demeyin…

  22. merve diyor ki:

    çok güzel

  23. merve diyor ki:

    çok güzel bence beğenmeyenler çalamıyan bence

  24. Esra diyor ki:

    Bnce gayet ii bana yardimci oldu

Yorum Bırakın.